logo
Fænø Design
Studio 8
Struenseegade 15 A, 2. mf
DK 2200 København N
T  +45  4576 1516
design@faenodesign.dk

Profil

Vi leverer alle former for grafisk design i høj kvalitet til en lang række offentlige og private kunder. Vi udvikler virksomhedens eller organisationens visuelle identitet, kommunikation og design.

Vi tilbyder

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har en opgave, et spørgsmål eller ønsker et uforpligtende møde.

  • Analyse af nuværende design
  • Hjælp til udvikling og styring af virksomhedens visuelle identitet
  • Brugervenlige og tidsbesparende skabeloner til Word og PowerPoint
  • Annonceskabeloner til både info- og stillingsannoncer
  • Frisk inspiration og sparring – evt. til jeres egne grafikere
  • Rådgivende konsulentassistance – evt. på klippekortbasis
  • Grafisk designservice: Layout og produktion af alle former for tryksager
    fra visitkort, brochurer, annoncer til årsrapporter og kataloger
  • Webdesign: Ændring eller levering af nyt brugervenligt website,
    du selv nemt kan opdatere via din browser uden kendskab til html.

Hvorfor er det vigtigt at have et godt design?

Vi køber bestemte produkter udelukkende pga. af det mærke, som produktet bærer. På samme måde får vi straks en bestemt opfattelse af en virksomhed blot ved at se på virksomhedens logo, brev, website eller andre materialer – “what you see is what you get!”

Det er vigtigt at sende de rigtige visuelle signaler, fordi du bliver bedømt efter udseendet. Et rodet og inkonsekvent udtryk er et signal om en rodet og inkonsekvent virksomhed! Vi skuer hunden på hårene på trods af det gamle ordsprog om, at det netop er det, man ikke skal!

Hvordan ser kunderne på din virksomhed?

  • Har I et udtryk, som signalerer en nutidig virksomhed af høj kvalitet og rammer jeres målgrupper?
  • Virker udtrykket troværdigt?
  • Eller er det på tide at justere salgsmateriale, website, brochurelinie m.m. eller endda hele jeres visuelle identitet? Eller blot en ny brochure?

Det er vigtigt, at virksomhedens udtryk er ensartet og gennemført – i modsat fald virker det usammenhængende og dermed utroværdigt og useriøst. Måske føler nogle kunder sig bedre tilpas hos konkurrenten..?

Processen

Efter det indledende møde udarbejdes et detaljeret tilbud  samt en produktionsplan. Større opgaver opdeles i faser. I faseopdelingen indbygges “milestones” med stop/go tidspunkter, hvilket betyder, at der er mulighed for at udvikle, ændre eller stoppe opgaveforløb.

Vi arbejder altid efter aftalte budgetter og produktionsplaner som beregnes på baggrund af forventet time- og materialeforbrug. Ved klippekortaftaler gives et overslag på tidsforbruget og der redegøres for anvendt tidsforbrug på ugebasis.

Når aftale og budget er accepteret følges opgaven tæt så produk­tions­plan og budget overholdes. Eventuelle afvigelser eller ændringer i sagsforløbet aftales med kunden.